april 23 2019

Swedese Online Brand Store lanseras

Nu lanserar vi v?r egen e-handel, Swedese Online Brand Store, p? webbadressen shop.www.mannymo.com.

I den nya e-handeln finns ett urval av v?rt sortiment; popul?ra produkter och favoriter fr?n Swedese. H?r finns den v?lk?nda f?t?ljen Lamino med familj, soffbordet Flower Mono, ikoniska kl?dh?ngaren Tree, men ocks? klassikern i tr?dg?rdsstolen Desirée och den prisbel?nta pallen Spin.

E-handelssatsningen ?r ett naturligt steg i utvecklingen f?r Swedese.

– Swedese v?ljer att etablera sig med e-handelsbutik f?r att vi vill vara d?r kunderna ?r. V?ra kunder vill ha r?tt information och kunskap, s? att de kan genomf?ra v?linformerade och h?llbara k?p. I v?ra kunders vardag ?r det kunden sj?lv som best?mmer n?r, var och hur man informerar sig och k?per. F?r oss p? Swedese ?r f?r?ndringen och utvecklingen i v?ra kunders beteende en drivkraft som hj?lper oss att hitta nya l?sningar till exempel e-handel, s?ger Sonnie Byrling, VD p? Swedese.

Att tillverkaren ocks? s?ljer sina produkter i en egen e-handel blir allt mer vanligt och har flera f?rdelar f?r kunden. Produkterna som s?ljs i Swedese Online Brand Store finns alltid p? lager f?r snabb och fri frakt med hemleverans och v?r kundtj?nst ?r experter p?? v?ra produkter.

P? sikt ?r ocks? planen att sl?ppa e-handelsunika produkter, som bara g?r att att k?pa i Swedese Online Brand Store.?

Bes?k Swedese Online Brand Store p? shop.www.mannymo.com.